Traductor

dimecres, 13 de juny del 2012

Conill

Treballem els animals de granja!
Demà veurem conills... així que ens hem fet unes boniques orelles per demà marxar súper macos cap a casa i explicar l'aventura als pares i mares!

Material:
- Cartolina de color rosa i de color blanc
- Cotó fluix
- Pega
- Tisores

Agafem la cartolina i dibuixem unes orelles de conill. Els nens i nenes enganxen el cotó fluix pel voltant, deixant la part del mig de color rosa:


























Fem una tira amb la cartolina blanca, que farà de "corona" i on enganxarem les orelles:
















I per últim, unim les dues puntes de la cartolina blanca, agafant la mida del cap del nen/a!



Ara Va De Bo – Tinc Un Conill

"Tinc un conill que és molt eixerit,
si li toques la boca, et mossega el dit.
lariron,lariron dei.

Tinc dos conills, són molt bons minyons,

sempre que puc els faig dos petons.
lariron, lariron dei.

Tinc tres conills són molt sapastrots

sempre que poden em tiren els pots
lariron, lariron dei.

Tinc quatre conills que són molt polits,

sempre que poden es llepen els dits.
lariron, lariron dei.

Tinc cinc conills brillants com un sol,

sempre que puc els porto a fer un volt.
laliron, laliron dei.
"

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada