Traductor

dimarts, 19 de març del 2013

Bona Pasqua!

Bé, per fi arriben les vacances!!

Aquesta manualitat l'he fet amb nens i nenes de 2 anys. Una postal per endur-se a casa i desitjar una bona Pasqua a la família.

Material:


- Cuter
- Cartolina
- Esponja
- Pintura
- Blutack

Comencem?

Agafem la cartolina i retallem (amb el cuter) les lletres que volem. Jo he escrit ("Bona Pasqua"):


Posem aquesta cartolina al damunt d'una altra (jo l'he escollit de color blanc, però cadascú al seu gust!), amb el blutack l'enganxem una mica. El nen/a agafa l'esponja, ja suca a la pintura (l'hem d'escórrer una mica!) i poc a poc i anant amb compte va apretant-la contra cada lletra:


Deixem que s'assequi una mica, després traiem la plantilla que hem fet, i veurem com han quedat les lletres plasmades a la cartolina de sota. Jo, després, ho he retallat i ho he enganxat a una altra i l'he doblegat per la meitat de manera que així s'aguanta!


... doncs això: BONA PASQUA!

4 comentaris:

  1. Tens un premi al meu bloc!
    Com que ara tindràs uns dies de calma, et deixo feina ha,ha,ha.
    Si el vols passar a recollir http://ferdemestres.blogspot.com.es/2013/03/premi-liebster-award.html
    Petonets
    Carme

    ResponElimina
  2. Hola! Tens un premi al meu blog.
    Si vols passar a recollir-lo:
    http://socdinfantil.blogspot.com.es/2013/03/premi-liebster-award.html

    Bona setmana!

    ResponElimina